ZAŠTO GRUPNI TRENING?

Grupni trening je motivirajući. NIšta nije ljepše nego biti dio grupe ljudi koja izlazi iz svoje komforne zone i tjera te da probiješ svoje granice. Zabavna atmosfera puna pozitivne energije nadmašit će svaki solo trening i nedostatak motivacije.

ŠTO NUDIMO?

  1. Kontinuitet pokreta. Početnik uvijek mora biti u stanju vježbati s naprednijim sportašem. To postižemo prilagodbom izvedbi vježbe sukladno mogućnosti vježbača i njegovim prijašnjim ozljedama. Uvijek imamo spremne regresije i progresije po pojedinim vježbama.
  2. Stručna analiza i savjetovanje. Tu smo da Vas savjetujemo. Današnji način života nažalost utječe na našu biomehaniku i zdravlje općenito. Zato s našim vježbačima provodimo preliminarnu analizu pokreta te ih sukladno tome savjetujemo kako unaprijediti svoje zdravlje.
  3. 5:1 omjer vježbača i trenera. Ovo nije klasičan grupni trening gdje vam instruktor kaže vježbu i kasnije ne mari za vaše zdravlje i izvedbu. Smatramo da je 5:1 omjer idealan te da instruktor može posvetiti dovoljno vremena svakom članu grupe.
  4. Plan. Svaki naš trening rađen je s planom stalne progresije i baziran je na tri mikrociklusa (mjeseca). Cilj nam je poboljšanje izdržljivosti, jakosti te na samom kraju gubitak masnog tkiva i tjelesna rekompozicija

 

STRUKTURA PROGAMA

Na jedinstven način objedinili smo različite sisteme treniranja u jedan smislen, zabavan i funkcionalan program.

Treninzi se održavaju 3 puta tjedno i sastoje se od:

  1. Razvoja jakosti kroz osnovne višezglobne pokrete (čučanj, pretklon, guranje, vučenje, povlačenje)
  2. Density trening – sistem treniranja u kojem se volumen i vrijeme trajanja treninga kombiniraju. Ovakav tip treninga odličan je za razvoj radnog kapaciteta, fat loss ali i za hipertrofiju.
  3. Metaboličko kondicioniranje (metcon) – je u suštini HIIT (high intensity interval training) i služi za razvoj energetskih kapaciteta te je odličan za gubljenje masnih naslaga, redukciju apetita i povečanje čiste mišićne mase.

 

SVI MOGU PRISTUPITI, SAMO JEDAN ĆE IZAĆI

Naš trener Saša kreće sa Complete Athlete treninzima. Grupe su male, maksimalno 5 ljudi. Da li ste spremni na izazov?

02/11 | Fitness Futura, Zagreb
COMPLETE ATHLETE
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec
PRIJAVI ME