ZAŠTO GRUPNI TRENING?

Grupni trening je motivirajući.Ništa nije ljepše nego biti dio grupe ljudi koja izlazi iz svoje komforne zone i tjera te probiješ svoje granice. Zabavna atmosfera puna pozitivne energije nadmašit će svaki solo trening i nedostatak motivacije.

ŠTO NUDIMO?

  1. Pravilna izvedba pokreta. Prvo i osnovno što bi svaka osoba u teretani trebala naučiti je pravilna izvedba pokreta kako bi vježbanje bilo što efikasnije i kako bi se spriječile ozljede i stvorili željeni rezultati. Trenirajte pametno,a ne teže.
  2. Ostvarivanje vaših ciljeva. Bez obzira koji cilj imali, uz stručnu pomoć i analizu trenera mnogo brže ćete to postići nego da lutate sami.Ovdje se ne radi samo o micanju tereta od točke A do točke B, svaki pokret ima svoju svrhu i mišići će to osjetiti. Sve što od vas zahtijevamo je vjera,motivacija i dobra volja.
  3. Rad s partnerom. Kažu da je u dvoje uvijek bolje.Grupa će se sastojati najviše od 4 osobe tako da će svaka osoba imati svog trening partnera. Jedni druge ćemo motivirati i gurati iznad granica, ispravljati i asistirati pri izvođenju vježbi i mnogo više.Nema više isprika da ne dođeš na trening jer te tvoj partner čeka.
  4. Program za sve. Bez obzira na spol i dob, ovo bi mogao biti program za Vas. Naravno da nismo svi sposobni za iste stvari,stoga ćemo program prilagoditi vašim mogućnostima ali to ne znači da će biti manje zahtjevniji .Plan ostaje isti i bazira se na radu jedne velike i jedne male mišićne skupine te stalnom progresijom bilo kroz težine,broj ponavljanja,tempo izvedbe.

STUKTURA PROGRAMA

Na jedinstven način objedinili smo različite sisteme treniranja u jedan smislen, zabavan i funkcionalan program.

Treninzi se održavaju 3 puta tjedno i sastoje se od:

  1. Razvoja jakosti kroz osnovne višezglobne pokrete (čučanj, pretklon, guranje, vučenje, povlačenje)
  2. Density trening – sistem treniranja u kojem se volumen i vrijeme trajanja treninga kombiniraju. Ovakav tip treninga odličan je za razvoj radnog kapaciteta, fat loss ali i za hipertrofiju.
  3. Metaboličko kondicioniranje (metcon) – je u suštini HIIT (high intensity interval training) i služi za razvoj energetskih kapaciteta te je odličan za gubljenje masnih naslaga, redukciju apetita i povećanje čiste mišićne mase.

PROGRAM U KOJI SE ULAZI S VOLJOM ZA PROMJENOM

Naš trener Goran kreće sa Build Your Body treninzima. Grupe su male, maksimalno 5 ljudi. Da li ste spremni na novi izazov?

0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec
PRIJAVI ME